تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

یاد باد ان روزگاران

اینجا که می نویسم دلم برای تک تک بچه های اموزشی کرمانشاه تنگ می شود وان هم چه دلتنگی عجیبی

دلم برای میثم دوست ابادانیم تنگ می شود که هر روز یک فنگ جدید اختراع می کرد جیم فنگ ،بدو فنگ....

برای لقمان عزیز که صبح تا شب می خندیدیم یادش به خیر یک روز با هم رفتیم شهر مرزی جوانرود  لباسهای محلی دخترهایشان  خیلی  جالب بود زیبا ورنگارنگ.

برای رسول فلاحی  که هر روز صبح یک شایعه جدید درست می کرد آنهم با چه اب و تابی تعریف می کرد  شنیدین تر خیص ما کنسل شده می گن اماده باشه تا 15 روز دیگه تو پاد گانیم

برای سعید قویدست دوست اهل شوش خوزستان که همیشه هوای سرد صبح برایش ازار دهنده بود به من می گفت تو زیاد می خندی این همه انرژی رو از کجا میاری؟

برای مجید فرجی که همیشه بعد از خواب ادای شامگاه را در می اورد وما چقدر می خندیدیم وبرای وقتی که ادای بهروز تو وضعیت سفید رو در می اورد وچه قدر جالب بود

برای سالار کارگر که این اواخر خیلی شبیه خروس عمل می کرد خدا به داد بچه ها رسید که ترخیص شدیم (شوخی)

برای یونس گنج ور ساکت ترین ادم اسایشگاه وبرای سردار گراوند که همیشه چیزی برای گفتن داشت وبرای سعید مرادی که یک شعر کردی را سر صف برای من می خواند آنقدر جالب بود وقتی من این شعر را برای بچه های کرمانشاه خواندم از تعجب دهانشان باز مانده بود

برای مهرداد کیارستمی وحمید غزالی که بعضی وقتها که بیکار می شدیم سر نوشتن فیلمنامه با هم کار می کردیم راستی به من خبر بدین که اون فیلمنامه رو ساختین یانه ؟

برای دوستان همدانیم کیومرث ،مهدی ،مسعود که پای ثابت خنده اسایشگاه بودند .

وهمه انهایی که خاطراتم را زیبا تر کردند برای برزو ، بهزاد ملکی ،بهمن رخش بهار ، رضامحمدی..........

وبرای محمد رضا مصلحی نیا که این اواخر خوب لحظه هایمان را قسمت می کردیم

یادش به خیر  من با همتون رفیقم -تموم شد-شما همتون لیسانسین خجالت بکشین-شعور داشته باش-قاقذ بیارین- ۱ ۲ ۳ شهادت به خط  ...این ها تکه کلام های محمودی کمک مربی وفرمانده گروهان بود ۶۰ روز با این جملات سر کردیم  

وبرای خودم تک زنجانی کل گردان که همیشه وقتی بچه ها می خوابیدند مالک می گفت :شب به خیر کردها ، شب به خیر لرها ، شب به خیر خوزستانیها ، شب به خیر یه دونه زنجانی

من افتادم اذربایجان غربی خدا به خیر کنه

ادامه دارد

نظرات 4 + ارسال نظر
س.س پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:32 http://www.ssaaeeeedd.blogfa.com

عمرا اگر مرا به یاد سپرده باشی
باز هم بین خودمان بماند همسفر
کامنت را می گویم

saeed پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 http://www.ji-q.ir

سلام وبلاگت حرف نداره ! خیلی حال کردم
اگه دوست داشتی و مارو قابل دونستی به اسم [جامع ترین مرجع ابزار هک و ابزار یاهو] لینک کن بعد به من اطلاع بده تا لینکت کنم مرسی :X

http://www.ji-q.ir

میثم شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

یوسف چرا هرچی تماس میگیرم جواب نمیدی؟
نکنه شهید شدی. . . .

هنوز شهید نشدم تلفنم پیشم نیست تلفن ممنوعه مونده خونه
تو چطوری خوبی؟
خوش می گذره راستی عروسی کردی براتون آرزوی خوشبختی می کنم

مهرداد پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:47

امروز بعد کلی زمان وقتی خوندم اشک تو چشمام جم شد
مهرداد کیارستمی

سلام چه خبر ؟
یادش به خیر
چه روزهای خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد