تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تولدت مبارک

دیروز برگشتم به چهار سال پیش ودر دفتر خاطراتم مطلبی نوشتم آنقدر دفتر خاطراتم برایم غریبه بود که مجبور شدم یک معرفی نامه از خودم بنویسم چهار سال گذشت دانشگاه تموم شد دیگر هیچ کس نیست که قهرمانان را بیدار کند قایق از دور تهی همچنان خواهم راند.  

یه دوره جدیدی از زندگی من داره شروع میشه آرزوهای جدید زندگی جدید ومحدودیت های جدید باید کم کم خوبگیرم با این زندگی جدید  چند ماه دیگه تکلیفم مشخص میشه یا سربازی یا کارشناسی ارشد 

یه سن بحرانی که آدم نمی دونه به چی فکر بکنه 

 

راستی یادم رفت بگم فردا تولد منه تولد بیست و چهار سالگی

نظرات 5 + ارسال نظر
همای یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:46

تولدت مبارک

مرسی عزیزم

یه دوست دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:12

تبریک دست خالی من را با سخاوت بی حدت بپذیر..
چه لطیف است حس اغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای اغاز تنفس....
وچه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است روز میلاد؛ روزی که تو اغاز شدی....
تولدت مبارک

م.ک سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:15



امیدورام سال جدید عمرتون آغاز اتفاقات زیبا و
تغییرات مثبت در روح و زندگی تون باشه ..
تولدتون مبارک

راستی چون به سینما علاقه مندین خوبه بدونین که
زمان ثبت نام برای دوره کارشناسی نویسندگی و کارگردانی
فیلم و نمایش تا 5 خرداده .. فرهنگسرای امام .

مرسی
دو هفته پیش اس ام اسش اومد شرایطش رو هم پرسیدم ممنون که گفتین

PAREPARVAZ پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:20

تولدتون رو با کمی تاخیر تبریک می گم....امیدوارم هر چی که به خیر و صلاحتونه ،براتون اتفاق بیفته...........

ممنونم امیدوارم روزهای خوبی در انتظارتون باشه

غریبه ... جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:57

سلام تبریک میگم امیدوارم همیشه سبزوشادوسالم باشین ودرسال جدید زندگیتون به آرزوهایی که باعث سعادتتون میشه برسید

ممنون به همچنین آرزو می کنم به تمام آرزوهای خوبتون برسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد