تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

در سال جدید

  صبح که داشتم میومدم یه عالمه آرزو وبرنامه داشتم ولی حالا فقط همین ها یادمه   اگر این روزها سراغی از دفتر خاطراتمان نمی گیریم به علت قطع بودن اینترنتمان بود نه قطع دلتنگی هایمان

 آرزوها:

 

اولین آرزویم در سال جدید این است که سال بعد همین موقع اولین سالگرد ظهور امام مهدی را جشن بگیریم   

 خدا کند که بیاید وماهم با او با شیم نه بر علیه او

 

برنامه ها : 

 پیشرفت در برنامه های انسانی در جهت متعالی کردن  

 

قبولی در کارشناسی ارشد  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرسا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:41

دکتر جان ((بر علیه)) اشتباهه!
باید از علیه به جای ((برعلیه)) استفاده کنید!

وضعیت سواد تو جمهوری اسلامی ایران،عالی! :)

بی سوادی که شاخ و دم نداره به آمهایی مثل من می گن بی سواد

صنمااا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:57

اه؟؟؟؟

اون اسم قبلیه وبلاگمو حذف کردین؟؟؟


نمیشه اونم بزارین بمونه؟

--------
معلومه شما ارشد قبول میشین!!!

درستش می کنم امیدوارم هممون قبول بشیم

pareparvaz جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:33

سلام...ایشالا که ارشد قبول می شین

من هم امسال امتحان علوم پایه دارم...التماس دعا...

ان شاالله قبول میشیم

صنما یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

مرسی:)))))


-----------

انگار
کسی
جایی
دست اتفاق را گرفته است
که نایفتد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد