تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

هیچ

هنوز هوای باران گرفته را به خاطر دارم هنوز ذهنم پر است از واژه های مبهم کودکی 

 هنوز به خاطر دارم  

می دانی این چندمین باری است که در این روز می نویسم وپاک می کنم  می دانی انگار حسش نیست که بنویسم  خودم هم نیستم  تو هم نیستی  اصلا برای چه بنویسم   ذهنم از تمام چیزهایی که به زندگی تعلق دارد خالی است  صبح یک شعر سرودم ولی پاکش کردم  وبعد یک داستان نوشتم ولی خوشم نیامد دوباره پاکش کردم احساس می کنم هیچ حرفی ندارم این اولین بار است خسته از تکرار روزهای تکراریم  

نمی دانم چرا احساس می کنم  دیگر قطار رفته است ومن جا مانده ام یا احساس می کنم  برای زندگیم مقصدی وجود ندارد که قطاری باشد  انگار در یک دایره می چرخم ودوباره به اولش بر می گردم  اصلا معلوم نیست این سلولهای خاکستری ذهنم کجا ول معطلند  کارم شده صبح تا شب پشت پی سی بشینم و جنگهای صلیبی بازی کنم  انگار هیچ چیزی در زندگیم نیست  هیچ چیز نه عشقی نه احساسی نه شوری نه شوقی هیچ .............

نظرات 2 + ارسال نظر
آتوسا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 http://ghose.blogsky.com/

خیلی پیچیده تر از من می نویسید. من ادبیات شما رو ندارم .زیباست

نه انچنان که شما می گویید خوشحالم کردید با حضورتان

اس ام کا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:29

یه مرد وقتی بغض گلوش رو میگیره، واسه خالی شدن گریه نمیکنه، قدم میزنه..

کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد