تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

چرا؟؟؟؟

بهار که می آید  

درختان که سبز می شوند 

سبزه ها که رشد می کنند  

ودرختان که شکوفا می شوند  

چه نصیبی دارد وقتی آرزوهایم هنوز شکوفه نزده اند  

تابستان که می شود 

میوه ها که از راه می رسند  

یادها وقتی در کوچه می پیچند 

هوا که خیلی که گرم می شود ویخها که آب می شوند

چه نصیبی دارد وقتی آرزوهایم هنوز یخ بسته اند 

 

پاییز که می شود  

  در ختان که خسته می شوند 

  برگها که می ریزند  

  طبیعت که زرد می شود   

 غروبها وقتی دل انگیز می شوند 

چه نصیبی دارد وقتی آرزوهایم دل آزارند  

زمستان که می شود  

برف که می بارد  

همه جا یخ می بندد  

همه جا سفید می شود

درختان به خواب می روند  

چه نصیبی دارد وقتی آرزوهای من سالهاست به خواب رفته اند 

 

 

به همان سرعت که می نویسی به همان سرعت روزی تمام می شود تا چشم باز می کنی چهار نفر می بینی که گوشه یک پارچه سفید را گرفته اند وتورا داخل جایی تنگ وتاریک رها می کنند  

به همین زودی تمام میشود 

 

پس اگر به همین زودی است چرا  عشق را میان نبودنها چال می کنیم  ودوستی را به گورستان احساسات می سپاریم  

 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آتوسا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 http://ghose.blogsky.com/

نایس بود.بیا به منم سر بزن

مرسی حتما سر می زنم

۰۰:۰۰ چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:20

سلام مشدیییییییی
خوبی مشدییییی؟
چه خبر مشدییییییی؟
ما رو با خودتون نبردین چرا ؟:((
سوغاتی که آوردین مشدی؟ :))))
حال بقیه ی مشدی ها چطوره؟
به اون یکی مشدی بگو ایندفه سور میگیرم ازش نه مثل حلیم!! :)
التماس دعا

۱۸۰۰دفعه گفتیم آقا پیمان بیا باهم دوران مجردی بریم سفری مشهدی شمالی نیومدین دیگه ما هم خودمون رفتیم حسابت با اون یکی مشدی با خودت
تو هم خیلی بی معرفتی نه زنگی نه اومدی نه رفتی
واقعا که .......

همای پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:42

دلم تنگ است
دلم تنگ است
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانیست
نمی دانم چرا در قلب من پائیز طولانیست

دلم تنگ است به هر سازی که می رقصم بد اهنگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد