تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

بدون عنوان

 عاشق این حس غریبم عاشقتم

 

 

آنه...

تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت

وقتی روشنی چشمهایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود

بامن بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکیت,

از تنهایی معصومانه ی دستهایت

آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت و در گیرودار ملال آور دوران زندگیت حقیقت زلالی دریاچه ی نقره ای نهفته بود؟

آنه...

اکنون آمده ام تا دستهایت را به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری و در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز در آیی

و اینک آن شکفتن و سبز شدن در انتظار توست

در انتظار تو......

دانلود تیتراژ زیبای کارتون آنشرلی با موهای قرمز (تصویری)

 

آهنگ ان شرلی با صدای آقای مد قالچی   

 

همونکه تو تلویزیون می داد  

 

به یاد دوران بچگی  

 

من عاشق این قسمتش بودم  

 

باور کنید الان که دارم گوش می دم گریه ام گرفته  خیلی جالبه

    http://www.4shared.com/video/1as8E5zs/__wwwamir1bestblogblogfacom.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد