تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

این شعر عنوان نداره

نمی دانم چه بنویسم که درک حال من باشد 

 

 

بلاگوی جفای تو حدیث قال من باشد 

 

 

وزان زلف پریشانت وزین حال پریشانم  

 

 

بیاشوری جدید افکن که طبق فال من باشد 

 

   

مرا از من گرفدستی که سوی تو روان باشم  

 

 

خودم را گیرم از دستت چرا که مال من باشد  

 

 

بیا افسون را برگیر ازآن لبهای شیرینت 

  

 

که آن خال لب رویت دگرگون حال من باشد 

  

 

بها رعشق اگر این گونه باشد وای بر سالش 

 

  

هزاران وای بر فصلی بهار سال من باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://www.parsdvdshop1.com

سایت خوبی داری، همین جور ادامه بده. می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل هستی منو لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم. با نام و آدرس زیر منو لینک کن.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

صنم دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:37

""بـه خدا سپـردن م را
بـه تأخیر مینـدازم ...
همیـن اسـت کـه
استمـرار می گیـرد
گـره خـوردن کـار دل و
بی ماه بـودن شبهـایـم .""

بی ماه بودن شبهایتان خوشایند نیست شب پرستاره برایتان آرزو مندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد