تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

یوسف


یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه​ای از سر غیب باشد اندر پرده بازی​های پنهان غم مخور
ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنش​ها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب جمله می​داند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شب​های تار تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:19 http://www.2simcard.blogfa.com/

مزایای سیستم خرید پستی:

خرید آسان در هر زمان و هر مکان و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته
اطمینان خاطر خریدار از تحویل کالا (اول دریافت کالا، سپس پرداخت وجه آن) = افزایش فروش
عدم اتلاف وقت خریدار در صف بانک و ترافیک شهری
مراجعه روزانه مامور پست به محل فروشنده برای جمع آوری سفارشات
عدم نیاز به داشتن کارت های الکترونیکی خرید توسط خریدار
عدم نیاز به داشتن سیستم حسابداری و صندوق داری برای فروشگاه
وصول کامل پول توسط مامور پست و خلاص شدن از مسایلی مانند چانه زدن، تخفیف گرفتن
افزایش فروش خود در بازاری به وسعت همه شهرها و روستاهای ایران
-------------------------------------------------------------------------------------------------
روش خرید: برای خرید کالاها,پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. .
-------------------------------------------------------------------------------------------------

الهی بمیری با این تبلیغاتتون

mohammad یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:20 http://sadeyes.blogsky.com

age to ham asheghi ya kasi asheghete be weblogam bia.jamemun dare jam mishe.
Nazar bezaro age dardo del dario 2st dari begi beg0

من عاشق کسی نیستم اصلا من به چیزی به اسم عشق اعتقاد ندارم به نظر من قصه لیلی و مجنون و... افسانه ای بیش نیست من به دوست داشتن اعتقاد دارم دوست داشتن با احساس وعقل و دیوانه بازی را عشق نمی دانم چون طرف مقابلم را خیلی دوست دارم پس دوست ندارم برایش دیوانه باشم دوست دارم برایش همدمی بی ادعا تا انحنای از دست دادن جان باشم در ضمن من کسی را دوست دارم که دوستم داشته باشد وبه این شعر خیلی اعتقاد دارم
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
درد دل را دوست دارم اما نه باهر کسی دوستم دارم با آدمهایی درد و دل کنم که مرا بفهمند نه اینکه به حرفهایم گوش کنند

صنم سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:03

ماآزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون باید کشید از این ورطه رخت خویش
از بس که دست می گزم و آه می کشم
آتش زدم جوگل به تن سخت سخت خویش
دوشم ز بلبلی چه خوش آمد که می سرود
گل گوش پهن کرده ز شاخ درخت خویش
خواهی که سخت و سست جهان بر تو بگزرد
بگذر ز عهد سست و سخن های سخت خویش
ای حافظ ار مراد میسر شدی مدام
جمشید نیز دور نماندی ز تخت خویش

چه کنم....

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم

ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم

نیست از هیچ طرف راه برون شد زشبم

زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم

از ازل ایل وتبارم همه عاشق بودند

سخت دلبسته ی این ایل وتبارم چه کنم

من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام

چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم

یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است

میله های قفسم را نشمارم چه کنم؟!

امین جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:00 http://filmkutah.blogsky.com

سلام! خوبی؟ خوبم!
بابا ترکوندی وبت خیلی باحاله هـــــــــا!
بر عکس وبای دیگه وب تو ارزش اومدن رو داره!

مرسی نظر لطفته تازه من دوره کامل سینما رو هم دیدم دو سه تا فیلم کوتاه هم کار کردم ولی یه چند وقتی به علت کار زیاد کار فیلم نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد