تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تاریخ امروز به دادمون رسید خیلی مخلصیم ناصر الدین شاه جان

پی‌نوشت‌:
1ـ پادشاهان سلسله قاجار به ترتیب عبارتند از : آقامحمدخان، فتحعلی شاه، محمد شاه، ناصرالدین شاه، مظفرالدین شاه، محمدعلی شاه و احمد شاه.  

  

با بچه ها من و حمید وبابک و مهدی از پینگ  پنگ که در اومدیم سر این بحثمون شد که ترتیب شاهان قاجار چه جوریه اول فتحعلی شاه بوده یا ناصر الدین شاه   سر دنرکباب کنار بلوار آزادی شرط بستیم وحمید هم شرط رو  باخت  من که مطمئن بودم بارها تاریخ قاجار رو خوندم از خاطرات شاهان قاجار تا تاریخ فراماسونری در اوایل دوره قاجار  (البته سه چهار روز که بخندیم  و تفریح کنیم همه دنگشون رو میدن شرط بندی از نظر دینی کلا درست نیست)

 

 وای که امروز چقدر خندیدیم (جای پیمان خیلی خالی ) ولی کبابش مزخرف بود کلا با ساندویچ رابطه خوبی ندارم  

 

این روزها صبح تا شب سر کارم سقف کاذب کار می کنیم با بابک در امدش هم بد نیست  خدا می رسونه  چند روز دیگه امتحانات هم شروع میشه خدا لعنت کنه کامران یگانگی رو میانترم زبان به من سه داده  زهر مارش بشه اون اجیلی که من چهارشنبه سوری بردم سر کلاس  واون هم مثل خرس خورد کلا به خوردن علاقه داره کلاس تعمیرات نگهداری هم چند بار از بچه خواسته بود میوه وشیرینی بیارن سر کلاس . 

 

بگذریم. 

  

این شعر را خیلی این روزها زمزمه می کنیم البته قصد خاصی نداریم فقط شعر خوبی   هر کسی می تونه هر اسمی دلش خواست جای واژه مریم بذاره من همون مریم رو ترجیح می دم 

 

  

تو را برای ابد ترک می کنم مریم

 

تو را برای ابد ترک می‌کنم مریم

چه حُسن مطلع تلخی برای غم، مریم!

برای من که تو را از تو بیشتر می‌خواست

چه سرنوشت بدی را زدی رقم، مریم!

پکی عمیق به سیگار می زنم، هرچند

تو نیستی که ببینی چه می‌کشم! مریم!

همه مرا به خودم واگذاشتند... همه...

همه...

همه...

همه...

حتّی تو هم...

تو هم...

مریم!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:15 http://www.amirhoosein.blogsky.com

سلام

ای قضیه مریم چیه؟

نکنه عاشق شدی؟

پس چی خیلی وقته امیر آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد