تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

دلم بدجور گرفته

دلم گرفته

نظرات 2 + ارسال نظر
مردمک پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:00


دل گرفتن آدم ها قصه ی جدیدی نیست

قصه ی کهنه ای ست که هرروز چاپ مجدد می شود .

و ما حریصانه از تیاژ بالایش استقبال می کنیم .

ممنون از همدردی
قصه تلخی .....................نه

داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:02 http://damu.mihanblog.com

سلام رفیق
وبت رو دیدم بدک نیست باید بیشتر بهش برسی بیخیال
با تبادل لینگ موافقی
اگه میخوای منو به اسمه
قدرتمند ترین سایت دانلود موزیک ایرانیان
لینگ کن بعد بیا سریع بهم خبر بده تا با چه اسمی لینگت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد