تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

باید عوض کنم(طنز)

با من برادران  چسان    خوب      نیستند          شاید گروه دامول ام را عوض کنم

 

ترمی به پای این جماعت داغون نشسته ام        شاید جماعت تهمم را عوض کنم

 

وقتی به  پای    کوه     نمی رسد     رفتنم         باید وانت بار خفنم را عوض کنم

 

وقتی که   فحش   من    کفایت  نمی کند           با ید که شیوه فحشم را عوض کنم

 

وقتی ابا صلت   صیغه     می کند درو            باید که قانون صیغه وطنم را عوض کنم

 

وقتی که هیچ دختری به من پا نمی دهد           باید که شیوه دلبری ام را عوض کنم

 

عمری به حرف خود جنجال ساخته ام            باید که شیوه سخنم را عوض کنم

____        _______     ______________

 

در پیچ وتاب غلیظ هوای زندگی                  شاید هوای زیستنم را عوض کنم

 

عمری به سوز تو شمع گشته ام                  باید که جنس سوختنم را عوض کنم

 

وقتی که آشنایان با من غریبه اند                  باید که قاب پنجره ام را عوض کنم

 

وقتی زراه عشق پاره گشته  جامه ام           باید که خرقه عاشقی ام را عوض کنم

 

ورنه زشوق تو روزی هزار بار              مجبور می شوم تا قفسم را عوض کنم

نظرات 7 + ارسال نظر
سورنا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:16

آره از منم میشوی حتما عوض کن!

تو رو عوض کنم یا خودم رو

پیکتونیا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36

آره واقعا

باید عوض کنم

حتما باید عوض کنم چی رو

سورنا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:42

هر دو رو

سعی می کنم خودم عوض کنم

فرشته یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:45

اصولا عوض کردن اونم در این زمینه ها زیاد خوب نیست! هیی!
از من میشنوید خام حرفهای دوستان ناباب نشید!!
---------------------------------------------------------
این مال قسمت اول بود
---------------------------------------------------------
در پیچ وتاب غلیظ هوای زندگی شاید هوای زیستنم را عوض کنم ... از اینجا به بعد عوض کردن خیلی خوبه... امیدورام موفق بشین!

اره حق با تو عزیز باید کلا موتورمو عوض کنم
همیشه منتظر حضورتان در وبلاگ هستم

مر۲مک دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:21

گاهی مه غلیظی بر دقایقمان می وزد :
در پیچ وتاب غلیظ هوای زندگی

گاهی از توانمان فقط سوختن و ساختن برمیاید :
عمری به سوز تو شمع گشته ام

و گاه برای خلاصی از اسارت :
ورنه زشوق تو روزی هزار بار
مجبور می شوم تا قفسم را عوض کنم
----------
دلنشین بـ..دلنشین تر بود .

اری برای رسیدن به هدف گاهی حتی باید دنیا را عوض کرد
همیشه منتظر حضورتان در وبلاگ هستم

بیز دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:59

ساق اول اش....

چاکریم داداش
همیشه منتظر حضورتان در وبلاگ هستم

نیپون کوکو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:18

سلام

چقدر پست های جدید؟چه قدر نظر؟(نبودم یه مدتی)
خیلی خیلی جالب بود
به قول پسته عجب قلمی...

درپیچ وتاب غلیظ هوای زندگی شاید هوای زیستنم را عوض کنم (این بیت اش فوق العاده بود)

آقا ادامه بدین

خیلی وقته منتظرتون بودم چقدر دیر اومدین

امیدوارم حضورتون امتداد داشته باشه

اره باید هوای زیستنم را عوض کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد