تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

ناکجا اباد ذهن من

تمام کلمات من از نا کجا اباد ذهن می ایند  در غبار فرسودگی های خاطرات پژمرده  

 

حتی تمام انچه منم کفاف یک روز درد وجود مرا نمیکند  من هر روز وقتی شب می شود با  

 

ذهنی  مغشوش ودرد ی توام در خیسی شبهای عمودی زنده می شوم 

 

ووقتی شب به زور روز جان می سپارد من برای یک روز افقی وگرم دلگرم می شوم   

 

اما چه فایده.... 

 

تمام هستی من ایه ناریکی است که تو را تکرار کنان با خود خواهد برد  

 

اما من هنوز امیدوارم وفکر می کنم که کسی خواهد امد و دیوارهای عمودی را به افق  

 

پیوندخواهد داد 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ادیسون دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 http://www.voltazh220.blogsky.com

سلام تبرک میگم.از شعرای سهراب هم بنویسین.سربلند باشین

شعر های سهراب برای من تکراری و نو هستند

فرشته چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:35

شبهای عمودی و روزهای افقی... چرا؟

درد ی از دست روزگار کشید ه ام که مپرس

سورنا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:11 http://newha.blogsky.com/

لینک شدی!
لینکم میکنی؟

به روی چشم جناب سرهنگ

سجاد ام ال بی کی جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:17 http://mlbk.33ir.com

آ.. امشب چند خط قسم دارم... هر کی میدونه چی میگم بدون مسافر یه راهیم...

امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم


امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ میخوان از ما بگیرن اصل و نسب
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ میخوان از ما بگیرن اصل و نسب


امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندم میکنه آهنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندم میکنه آهنگ قلم

اگه با تبادل لینک وافقی کلیک کن ..............

بوعلی سینا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:16

سلام


مرگا به من که با سر کل عالمی
یک موی سر بهمنیون عوض کنم

وقتی که حمید شوخی کارگری می کند

باید که نوع شوخی دوستم را عوض کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد