تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

شعری از قیصر امین پور

دردهای من
جامه نیستند
        تا ز تن در آورم 

چامه و چکامه نیستند
                    تا به رشته ی سخن درآورم
نعره نیستند
                          تا ز نای جان بر آورم

دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است

نظرات 5 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:13


تا نگاه میکنی وقت رفتن است
آه..ای دریغ و حسرت همیشگی..

بله ناگهان چقدر زود دیر می شود

parham سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:57

سلام دوستان عزیز اگر در شرایط رکود اقتصادی حال حاضر خواهان کسب درامد مطمئن ودرامد ایده ال هستید اگر خواهانه دریافت سود ماهیانه 20درصد برای سرمایه هایتان هستید از سایت ما دیدن کنید .

گور پدر پول انسانیت را بچسب تا وقتی دلت گرفت بتونی یه نیم نگاه به خدا بکنی واون هم جوابت را بدهد

نیپون کوکو یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:43


این روز ها غم کم می خوریم...
کم که نه، هر روز کم کم می خوریم.
.
.
.
.
به بغض هایمان قرص خواب آور می دهیم مبادا صدایشان به گوش غریبه ای برسد که این دنیا پر است از کسان ناشناسی که انگار هیچوقت آشنای ما نمی شوند
افکار آشفته مان را توی کیسه ای می ریزیم ،می گذاریم زیر بالشتمان مبادا دست به دست باد بدهند و خانه را پر کنند از حضورشان...
این روز ها می خواهیم بگوییم:"و خدایی که در این نزدیکی ست"
می بینیم خدا در کنارمان نیست.......



همین که در لینک های sieپرسه می زنیم و دل نوشته ها را می خوانیم و دل شاد می شویم برایمان کافی ست.




لطف دارید ولی دلنوشته های من انچنان که باید و شاید خوب نیستند

ابلیس یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:05

اگر دردم یکی بودی چه بودی

وگر غم اندکی بودی چه بودی

ببالینم طبیبی یا حبیبی

از این هردو یکی بودی چه بودی

درد من درمان نمی خواهد شریک درد می خواهد با در د این روزگار باید ساخت چون درمانی برایش نیست

دنبال کننده دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:41 http://sdhr.blogfa.com/

بسیار جالب بود

قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد