تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

طنز ی به ذهنم رسید. روزی به یار گفتم

روزی به یار گفتم

 در خانه نان نداریم 

چیزی به خان نداریم 

گرتو نمی پسندی تغییر ده غذا را

او در جواب گفتش 

در خانه نت نداریم 

اینترنتی نداریم

گر تو نمی پسندی تغییر ده فضا را

گفتم غذا نداریم

گویی: فضا نداریم

این واجب است یا ان؟

گرتو نمی پسندی تغییر ده قضا را

گفتا که سخت باشد

با این وفای عاشق

بی نت نماز کردن

گر تو نمی پسندی تغییر ده وفا را 

دیدم هوا کمی پس

جور و جفا از این پس

کوتاه امدم بس

تغییر بایدش داد در خانه این هوا را


یوسف قاسمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد