تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

ساق اولسون شهریار

اوده بیر ایل آه چکرم خبر یوخ اودن چیخام من او یانا یار گلیر


تایتوشلاروم چوله چیخا گون چیخار من چیخاندا یاغیش گدسن قار گلیر


یازیق قوزوم آجلوقا دوز داروخما بوگون صاباح باهار گلیر بار گلیر


بیزه گله گلمیه بیر کال ایده قونشوموزا هایوا گلیر نار گلیر


خان اوونه شر گله قویروق بولار بیزم اوه کور ایت گله هار گلیر


خلقه قوناق گلیر گوزو سورمه لی بیزیم اودن کور گتمه میش کار گلیر


بختیمه آرواد نه چیخه بیلمیرم بللیدیر کی سار ساغا سوسار گلیر


بیر اوج اتک اندازدی اگنیمه سالیس بوری گنگ گلمسه دار گلیر


دولتیه یاس دا گله اوینایار بیز کاسوبا توی گله آخسار گلیر


غم یوکونن کد خدا نون هیس سسی خردل اولور بیزیم کی خالوار گلیر


کنده بیزی دییللر بیر هاوار یوخ بیز بیر کلمه حق دانوشاق جار گلیر


دارقا شایید لار بیزه سرکار چیخار دار دیبینن قورتولا سردار گلیر


بوندان بله اوزگه گورم اوزگه دن میننت چکیر غیرتیمه عار گلیر


ایشجی تووق کسنده من باخاممام بیلمم نجه اورگین دن وار گلیر


غم دن منیم بیر عینک وار گوزومده ایشیق آیدون گون گوزومه تار گلیر


عشقیم دوشوب یادوما گوزلر داشار باهاردا سیل آتلانور چایلار گلیر


چوخ شاعرین طبعی دونار بوز کیمی شهریارین شعریده قاینار گلیر

نظرات 1 + ارسال نظر
راضی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:40

کاش ترجمشو هم مینوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد