تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

دلم تغییر میخواهد

دلم باران

دلم دریا 

دلم لبخند ماهی ها

دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور

دلم بوی خوش بابونه می خواهد

دلم یک باغ ِ پر نارنج

دلم آرامش ِتُرد وُ لطیف ِ صبح شالیزار

دلم صبحی 

سلامی 

بوسه ای 

عشقی

نسیمی 

عطر لبخندی 

نوای دلکش تارو کمانچه 

از مسیری دورتر حتی

دلم شعری سراسر دوستت دارم

دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد

دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپوشاند

دلم آوازهای سرخوش مستانه میخواهد

دلم ...تغییر میخواهد

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:12

سلام و درود بر شما جناب یوسفی. اشعارتون بسیار زیبا هستن. میخواستم بدونم شما فیس بوک هم دارین؟
ممنون میشم جوابم رو بدید

سلام البته این شعر تغییر مال من نیست yousef tanha اسم صفحه فیس بوک منه

اسمائیل سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 21:26

این شعر متعلق به شاعری گمنام فریدون جم هست که سالها پیش در روزنامه اطلاعات به چاپ رسید22645

جلال اهتشامی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:34

شعر دلم تغییر میخواهد درسال هفتادوشش توسط شاعری گمنام بنام فریدون جم با تخلص فریجم در روزنامه صبح امروز به چاپ رسیده که سهوآ خانم مبشری یا نیما یوشیج و دیگران بعنوان شاعر این شعر معرفی شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد