تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تاثیرات سربازی

سربازی تاثیر زیادی تو زندگی من نداشت اما نمیشه گفت بی تاثیر بود ازمهمترین تاثیراتی که داشت می توان به

1-من تا حالا دوری از خونه و زندگی تو یه محیط دسته جمعی با یک مشت قوانین سخت و طاقت فرسا رو تجربه نکرده بودم تجربه خوبی بود با اقوام مختلف ایرانی برخورد داری و می فهمی هر کدوم چه ویژگیهایی دارن مثلا من تو دوره آموزشی با لرها ،کردها،عربها ،برخورد داشتم  با همدانی کرمانشاهی خوزستانی ایلامی و لرستانی ها برخورد داشتم .کرمانشاهیها هوای ادمو داشتن خوزستانیها خیلی خونسرد بودن ،لرها یه کم بی انظباط بودن (دیگه ببخشید)،همدانیها خیلی خوبن خیلی ...

2- کلا فرم زندگیت تغییر می کنه خوابت از 4ساعت تو دوره آموزشی تا هشت ساعت تو روزهای عادی متغیره غذات رو باید سرساعت بخوری،باید سر ساعت ده بخوابی ،وهمه چیز باید سرساعت اجرا بشه

3-اطاعت از مافوق :وقتی یه نفر از تو درجه اش بیشتره هر چی بگه باید گوش کنی البته اگه دستورش خیلی بی ربط نباشه باید یک رنگ لباس بپوشی و به مافوقت با دست احترام کنی

4-چون سختی زیاد میکشی صبرت زیاد میشه پخته تر میشی مثلا من این سری که اومده بودم مرخصی با  بابام یه بار دعوام شده یه ساعت شروع کرد به گفتن اینکه چرا اینکارو کردی تو خجالت نمی کشی چرا فکر نمی کنی   .من هم وایستاده بودم و فقط نگاهش می کردم نه تو ضیحی نه تو جیحی   یهو یادم افتاد من با قبل از سربازی چقدر فرق کردم خیلی راحت وایستادم تا بابام هرچی دلش می خواد بهم بگه  تو دلم خنده ام گرفت چقدر فرق کرده ام من...


وخیلی چیزهای دیگه ...


یک دوست خوب خیلی می تونه به خوب بودن سربازی کمک کنه اما کجاست دوست خوب اینجا همه سعی می کنن گلیم خودشون از آب بکشن بیرون...


تا بعد

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:33

خوشحالم اومدی مرخصی

مرخضی نیومدم از همین جا با هزار مصیبت دارم می نویسم

نکته بین یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://cherainjuriye.blogfa.com/

سلام
این مواردی که گفتی باعث میشه یه مرهمی باشه بر سختی های سربازی .
جوونا باید در نظر داشته باشن از این دوران استفاده بهینه رو بنن و نزارن وقتشون توی سربازی تلف بشه

خودت رفتی سربازی ؟
برو استفاده بهینه ببر حتما؟!!!!!!

نکته بین پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:05 http://cherainjuriye.blogfa.com/

سلام
به روزم با شیطنت یاهو

نکته بین جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:03 http://cherainjuriye.blogfa.com/

سلام
رفتم . 15 ماه.
استفاده بهینه هم کردم
منظورم اینه که نباید بذاری سختی ها بهت غلبه کنه. خودت رو باید سرگرم نگه داری.

موفق باشی

اره همیشه باید در سختی ها تو جلوتر باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد